Ontevreden? Wij luisteren ook als je klachten hebt!
Wij vinden het zeer belangrijk om de hulp die we aanbieden te blijven verbeteren. Vertel het ons wanneer je niet tevreden bent over de hulp- en dienstverlening.
Hulpverlening is mensenwerk, er kan al eens iets fout lopen. Daarom is het belangrijk om zo snel mogelijk te horen hoe we jou beter kunnen helpen.
Probeer je ontevredenheid eerst te bespreken met je hulpverlener of zijn leidinggevende. Soms lost het probleem zich op door erover te praten. Vind je dit moeilijk of heb je het gevoel dat het probleem niet is opgelost? Dan kan je een klacht indienen.
Behandeling van je klacht
De klachtenbehandelaar van het CAW zal je binnen de 10 werkdagen over je klacht contacteren. Vanuit een neutrale en onafhankelijke positie zoekt de klachtenbehandelaar samen met jou naar een haalbare oplossing, en dit uiterlijk binnen de 10 weken na ontvangst van je klacht.
Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je in de folder op deze pagina.